Otrzymane od Państwa/Pana/ Pani dane osobowe służą przede wszystkim do podjęcia działań wymaganych do przejęcia realizacji Państwa/Pana/ Pani zamówienia na wykonanie i dostawę zamówionych elementów drewnianych w tym bębnów, itp. w toku trwania realizacji zamówienia w przyjętym przez firmę obiegu dokumentacji.
Dane osobowe mogą być ponadto użyte w celach marketingowych, w korespondencji wyjaśniającej problemy techniczne dotyczące produkowanych przez nas wyrobów oraz w celach windykacji należności, prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych.
Przetwarzanie danych odbywa się z zachowaniem obowiązujących zasad: legalności , celowości ,rzetelności, przejrzystości i prawidłowości, poufności oraz zasady ograniczenia czasowego na ewentualny wniosek z Państwa strony o usunięciu danych z naszego systemu.
Osoby, które przetwarzają w jednostce organizacyjnej dane osobowe, muszą posiadać pisemne upoważnienie do przetwarzania danych nadane przez Administratora danych osobowych, oraz podpisać oświadczenie o zachowaniu poufności tych danych.
Każda osoba posiadająca upoważnienie do przetwarzania danych osobowych posiada swój identyfikator oraz hasło, pozwalające na zalogowanie się do systemu informatycznego, w którym przetwarzane są dane osobowe.
Techniczne wymagania, jakie musi spełnić hasło, określone zostały w Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym.
Dokumenty zawierające dane osobowe przechowywane są w formie papierowej. Upoważnione osoby przechowują je w obszarze przetwarzania danych w szafach zamykanych na klucz.
W przypadku konieczności zniszczenia papierowych dokumentów zawierających dane osobowe, ich zniszczenie dokonuje się poprzez pocięcie w niszczarce. Konieczność taka zachodzi natychmiast po ustaniu przesłanek do korzystania z tych dokumentów.
Zasady przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym określone są w „Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym” służącym do przetwarzania danych osobowych w Firmie Usługowo-Handlowej „KARTEX” s.c. Maria Karlak, Grażyna Karlak.
Przetwarzamy dane w kategoriach:
- dane identyfikacyjne związane z nawiązaniem i przebiegiem procesu zatrudnienia
- dane niezbędne do prawidłowego prowadzenia działalności usługowej,
- dane korespondencyjne: adres pocztowy i adres elektroniczny do przekazywania informacji.
Do danych osobowych mogą mieć dostęp uprawnione na podstawie umowy powierzenia podmioty obsługi informatycznej oraz organy administracji publicznej uprawnione do uzyskania takich informacji na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom świadczącym usługi pocztowe lub kurierskie, przy pomocy których realizowana jest dostawa korespondencji.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku ustawowego ciążącego na Administratorze.
Przysługuje Państwu prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii oraz prawo do sprostowania usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo ,że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.